18 Temmuz 2011 Pazartesi

Nasıl Yalnız Kaldım ?

İnsanlar 'geveze hatalarımı övüp, sessiz erdemlerimi eleştirmeye başladığında' yalnız kaldım.

En yakın dostlarım içimde öldüklerinde; yalnız kaldım.

Dostluklar ucuza getirildiğinde; yalnız kaldım.

Arkadaşlar sadece telefon rehberinde kaldığında ; yalnız kaldım.

Haykırışlarıma sağır, acılarıma dilsiz kaldıklarında insanlar; yalnız kaldım.

Gözlerimden sessiz acılar süzüldüğünde kimse yoktu; yalnız kaldım.

 İçimdeki kuyulara uzanan ipleri kestiğimde; yalnız kaldım.

Kimsenin gözlerinde kendimi göremedim; yalnız kaldım.

Omzumdaki yükü taşıyabilecek bir el olmadığı için; yalnız kaldım.

 Beynime yuvalanmış hüzünler beynimi kemirirken, anılarımla beslenmeye çabaladığımda; yalnız kaldım.

 İçimdeki bu yalnızlık duygusunu öldürüp katil olmaya cesaret edemediğimde; yalnız kaldım.

Gözlerimde titreyen sessiz harfler derdimi anlatacak bir kelime bile oluşturamadığında; yalnız kaldım.

Benim toprağımda yağmurdan sonra hiç gökkuşağı çıkmadı; yalnız kaldım.

 Sözcükler boğazımda düğümlenirken düğümü çözen yokken, bilakis boğanlar varken; yalnız kaldım.

 Şu koca şehirde kalabalıklar başımda dönerken, kafam dolu; kalbim boş olduğu için ;yalnız kaldım.

 İçimde örülü duvarları yıkan usta yokken ; yalnız kaldım.

Haykırışlarım isyana dönüştüğünde, isyanı bastıran yoktu ;yalnız kaldım.

 İçimdeki ses artık kısıldığında ; yalnız kaldım.

Kurallarına göre oynamadım, oyundan atıldım; yalnız kaldım.

 İçime akan gözyaşlarıyla biriken kendi içimdeki okyanusta boğulduğumda kurtaran yoktu ; yalnız kaldım.

 İçerimde çıkan duygu savaşlarında yalnızlığım tek başına iktidar olduğunda ; yalnız kaldım.

 Aynalarda bile çoğalamadığım zaman ; yalnız kaldım.

  Dünyaya gelen bahar bana gelmediğinde ; yalnız kaldım.

 Yaşarken de ölüneceğini öğrendiğimde; yalnız kaldım.

 Canım dediklerim can’a kastettiğinde ; yalnız kaldım.

Ve

Çok olduğunda güneş içime uğramayalı ; yalnız kaldım.

 En sonunda  da kendime bile yabancı olunca ; yalnız kaldım.

 Dedim ya ,

Ben 

yalnızım..

Öz.
11 Temmuz P.tesi
Saat ?
'Ancak durursa anlaşılır saatin kaç olduğu.'

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalarr:)
ne hoş bir paylaşım..
seve seve izliyorum hemen sayfanızı..
bende sizi beklerim sayfama...
gönül dolusu sevgilerimle..
:)

Öz. dedi ki...

Teşekkürler @birtutamkekik